Szállítási tudnivalók
SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK
A Szállítási díjak
A szállítási költség,mennyiségtől függetlenül az egész ország területére minden rendelésnél egységesen: 8000 Ft.
Csak a konyhabútorokra egységesen: 15.000 Ft.
Külföldre nem vállalunk szállítást termékeinkre!
A termék szállítási idejéről a rendelést visszaigazoló e-mailben illetve telefonon tájékoztatjuk a vásárlót!
Szállítási idő: Min. 7 - Max. 90 napos szállítási időt tudunk vállalni
A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
Szállítási módok: futárszolgálat, saját gépjármű
Szállítás:
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal vagy saját gépjárművel történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
Személyes átvétel: Az áruház nyitvatartási idejében, hétköznapokon lehetséges. Az áruátvétel helye: 5100, Jászberény Ady Endre út 24.
Szállítás saját futárszolgálattal: Webáruházunk megrendeléseit saját szállító szállítja ki. Kiszállítási idő: raktáron lévő termékek esetén 5-7 munkanap. Előrendelhető termékek esetén max.90 munkanap! Az áru beérkezését követően e-mailben / telefonon értesítjük a vevőt és azonnal megkezdődik a megrendelés csomagolása és szállítása.
Amennyiben a vevő az előzetesen egyeztetett időpontban a megrendelt terméket nem veszi át, a sikertelen illetve az újbóli kiszállítás díja a Vevőt terheli!
A szállítási díjak a termékek ajtóig történő szállítására vonatkoznak, a temékek összeszerelésére nem! A termékek összeszereléséről, üzembe helyezéséről, karbantartásáról a vevőnek kell gondoskodnia.
Átvétel futárszolgálattól
A kiszállított termék átvételét a szállítólevélen az átvevő aláírásával igazolja. A csomag átvétele után a szállítással kapcsolatban reklamációt elfogadni nem áll módunkban. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
A Vevő a termékmegrendelés esetén köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén azt átvenni. Ne vegyen át sérült csomagot! Ha ilyen problémát tapasztalt, jegyzőkönyveztesse azt a Futárral és haladéktalanul jelezze azt Vevőszolgálatunk felé. A hiánytalan átvételt követően Szolgáltatónak nem áll módjában hiányosságra vonatkozó reklamációt elfogadni.
Új Garanciális feltételek: /Érvényes 2021.08.01./
A jótállás időtartama fogyasztási cikkenként:
- 10.000 - 100.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év;
- 100.000 - 250.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év;
- 250.000 forint eladási ár felett 3 év.
A jótállási határidő a fogyasztási cikk, fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például:
- szakszerűtlen üzembe helyezés - szerelésből adódó hiba - (kivéve, ha az üzembe helyezést a vállalkozás, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza) Szakember által végzett összeszerelést számlával kell igazolni!
- lapraszerelt termék esetében összeszerelést követően bejelentett felületi sérülés, karcolás, törés stb.
- kárpitos termék esetében utólagosan (nem átvételkor jelzett) felületi sérülés, szakadás, kopás, horzsolódás, karcolás stb. Amennyiben az oldalsó részen lévő szövet megrongálódása a kihúzható rész rézsútos használata következtében sérült.
- szállításból eredő károk (pl.: üveg és tükörtörés)
- rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása
- kanapéágy, vendégágyfunkciós sarokülő vendégágyfunkciós ülőgarnitúra valamint fotelágy ágyként történő mindennapos használata
- helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
- elemi kár, természeti csapás okozta. Káresemény következménye, valamint természetes elhasználódásból eredő kopás
- ha a terméken a vevő vagy idegen személy átalakítást végzett
- a jótállási jegyen feltüntetett olyan hibákra, melyekre a vásárló árengedményt kapott.
Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a fogyasztó-a hiba észlelését követően, a vásárló haladéktalanul köteles bejelenteni azt, a további károsodás megelőzése érdekében!
Elsősorban – döntése szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozásnak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet.
Ha a vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a fogyasztó – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja a vállalkozással történt előzetes egyeztetés után vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A fogyasztó a választott jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a vállalkozásnak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a vállalkozás adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt. Ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
Ha a jótállási időtartam alatt a termék első alkalommal történő javítása során a vállalkozás részéről megállapítást nyer, hogy a termék nem javítható, a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a vállalkozás köteles a terméket 8 napon belül kicserélni. Ha a termék cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a termék ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton- az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán- feltüntetett vételárat 8 napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
Ha a jótállási időtartam alatt a termék 3 alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik- a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában- valamint ha a Ptk. kellékszavatosságra vonatkozó rendelkezései alapján a fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a fogyasztó nem kívánja a terméket a vállalkozás költségére kijavítani vagy mással kijavíttatani, a vállalkozás köteles a terméket 8 napon belül kicserélni. Ha a termék kicserélésére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a termékellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton- az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán- feltüntetett vételárat 8 napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
Ha a termék kijavítására a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor- a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában- a vállalkozás köteles a terméket a 30 napos határidő eredménytelen elteltét követő 8 napon belül kicserélni. Ha a termék cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a termék ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton- az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán- feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő 8 napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a 15 napot meghaladja, akkor a vállalkozás a fogyasztót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról. A tájékoztatás a fogyasztó előzetes hozzájárulása esetén, elektronikus úton vagy a fogyasztó általi átvétel igazolására alkalmas más módon történik.
A termék kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a terméket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a vállalkozást terhelik.
A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható terméket – a járművek kivételével – az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a vállalkozás vagy – a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített igény esetén – a javítószolgálat gondoskodik.
A jótállás nem érinti a fogyasztó jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését. Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák által működtetett békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.
A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető, amelynek nem tehető feltételévé a termék felbontott csomagolásának a fogyasztó általi visszaszolgáltatása.
A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a jótállási jegy a fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti.
Jótállási jegy a fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát - a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.